stoch-kamil.blogspot.com - wszystko na temat Kamila Stocha i skoków narciarskich!!!!!!

środa, 12 lutego 2014

Cytaty #1: Kamil Stoch

08:59 Posted by Unknown , , , , , ,

Witam Wszystkich. Od dzisiaj na Naszym blogu będziemy prowadzić temat: Cytaty skoczków narciarskich. Dziś zaczniemy od Naszego Bohatera - Kamila Stocha. Oto najpopularniejsze cytaty Kamila:

1. "Uświadomiłem sobie, o co w tych skokach tak naprawdę chodzi, co mnie kręci. Dziś to znalazłem." - Kamil Stoch.

2. "Każdy skok to niewiadoma i nowe doświadczenie. W pewnym momencie traci się kontakt z ziemią i jest się zdanym na powietrze i wiatr. Panicznego strachu i myśli „boję się, nie dam rady” nie mam w ogóle. Im dalej skakałem, tym bardziej mnie to cieszyło. Im dłużej byłem w powietrzu, tym bardziej chciałem biec na górę skoczni i pofrunąć znowu. Mam to uczucie do dziś." - Kamil Stoch.

3. "Ciągnęło mnie do sportu, ze względu na miejsce zamieszkania narty były naturalnym wyborem. Mogłem pływać, ale woda w pobliskim potoku była za zimna." - Kamil Stoch.

Cytaty pochodzą ze strony http://pl.wikiquote.org/

Już niedługo cytaty Piotrka Żyły. :D